torsdag den 26. september 2013

Jeg ønsker mig hjemmestrik...

Selv om der stadig er sol og blå himmel, så kan vi ikke komme uden om, at det kolde efterår og den lange vinter er lige om hjørnet.
 Jeg er faktisk klar... Jeg har købt ny dun jakke med pelskrave og tørklæde til at lune om halsen. Støvlerne tager en sæson mere, så fødderne er der også styr på. Det er kun mine fingere som mangler noget lækkert uld til at varme og jeg er faldet for hjemmestrikkede vanter med norsk mønster.
Desværre kan jeg slet ikke finde ud af, at strikke sådanne nogle lækre nogle vanter og da slet ikke med mønster. Det er her du kommer ind i billedet...
Kender du en som strikker sådan nogle vanter på bestilling, så giv endelig lyd fra dig. Jeg er både interesseret i at købe eller lave en byttehandel, hvis noget af det jeg laver ved symaskinen kunne friste.

                                                                                      Billedet er lånt på Drops hjemmeside.

Det er vanter a la´dem her jeg er interesseret i. Ikke nødvendigvis samme mønster men i samme stil. Giv endelig lyd, hvis du ved hvor jeg kan få strikket og købe sådan et par...

2 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne bytte med dig - jeg har forelsket mig i dine puslebokse til drenge. Jeg tænker at de også er super som toilettasker til det allermest nødvendige - tandbørste og tandpasta, lidt shampoo og sæbe :-) Du kan bare skrive - min mail er bettina.kreiberg@gmail.com

    Venligst Bettina

    SvarSlet
  2. Hej Bettina.

    Jeg har sendt dig en mail.

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...