torsdag den 2. juni 2011

Gaven til mormor.

Som lovet forleden er her nogle billeder af gaven som jeg syede til min mor. Hun havde fødselsdag i maj og i aftes var vi alle inviteret i byen og spise. Turen gik til restaurant Paprika i Aalborg hvor man får de STØRRESTE schnitzler man kan finde nord for alperne. Hold da op hvor vi spiste...vi kunne ikke rokke med et øre bagefter :-) men det smagte skønt.


Hun blev rigtig glad for nettet. Det var jo lidt et sats at sy det i gammelt retro stof men ellers kunne jeg bare sy et andet til hende og nappe dette til mig selv.



Ellers er der en del nyheder på vej til bloggen. Bla har jeg modtaget den skønneste gave fra Margith. Jeg er med i en blogleg men mere om gaven og legen i næste uge. Desuden har jeg vundet en header til min blog i en give away hos Mamma Mias Verden. Det glæder jeg mig også til at skrive mere om i næste uge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...