mandag den 15. november 2010

Nye sofapuder.

Sidst på sommeren syede jeg et vatteret tæppe til at slænge sig i på sofaen på kølige efterårsdage. Det er syet af nye retro print og gammel 70èr sengetøj samt hvad der blev fundet i gemmerne. Farverne er lilla, lyseblå og grøn. På bagsiden er der ensfarvet lyseblå bomuld og der er et lag pladevat imellem. Jeg synes selv at det er blevet rigtig fint. Planen var også at der skulle laves nogle nye sofapuder som kunne matche tæppet. De lod dog vente på sig.....




Men i weekenden kom der tre nye sofapuder "til verden" som matcher tæppet :-)






2 kommentarer:

  1. Hej Mette,
    Velkommen til blogland. Jeg håber at du får en masse glæde af at være her.
    Tak fordi at du deltager i min give away.

    Og så må jeg komplimenterer dit fine tæppe og skønne puder.
    Stine:)

    SvarSlet
  2. Velkommen til blogland, Mette. Jeg er glad for at du vil deltage i min giveaway. Fint tæppe og lækre puder, du har fået lavet. Det er så skønt at lave noget, der lyser op og glæder i ens eget hjem.

    Klem fra
    mette b

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...