onsdag den 16. februar 2011

Frugtkasse fra Årstiderne.

Igår fik vi leveret den første frugtkasse fra Årstiderne og jeg var meget spændt på at se hvad den indeholdte og især mængden. Jeg blev meget positivt overrasket- både over kvaliteten og mængden. 45 stykker blandet frugt og ananas, mango og druer. Rent prismæssigt tror jeg ikke at der er den store prisforskel frem for at handle det i vores lokale supermarked- husk på at alt er økologisk. Og så er der den store sidegevinst at det bliver leveret til min dør.


Jeg havde egentligt lavet et abonnement på "ekstra stor frugtkasse" leveret hver 14. dag men jeg tror at jeg allerede laver det om til en "frugt og grønt kasse" hver uge. Nu skal jeg bare lige finde ud af hvilken som bedst dækker vores behov.


Hvor handler du jeres frugt og grønt ?

1 kommentar:

  1. Uhm det ser lækkert ud :0)
    Vi har også haft abonnement hos årstiderne - og det er bare en fornøjelse, hvis der skulle være noget dårligt frugt en enkelt gang, er det bare at skrive en mail og så refunderer de det :0)
    Lige nu køber vi det meste af vores grønt his en lokal biodynamisk gårdbutik - frugt køber jegprimært i netto eller vores lokale Brugs..
    Men jeg savner den luksus at få det leveret til døren..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...