lørdag den 13. august 2011

Blogtræf.

Torsdag aften var jeg til det hyggeligste blogtræf i Aabybro. Det var Lene med bloggen Livet som sådan som igen havde inviteret. Denne gang var jeg heldig at have tidligt fri fra arbejde og kunne deltage fra sidst på eftermiddagen. Da jeg ankom var der allerede godt gang i snakken samtidig med at kaffen og den lækre chokolade kage blev spist. Der kom hurtigt gang i de forskellige syslerier og snakken gik lystigt. Der blev leget med klæbefolie og der blev lavet de flotteste ting. Desværre nåede jeg ikke at prøve det denne gang men det skal bestemt prøves hvis chancen byder sig igen. Jeg havde travlt med at hækle en mobil-taske med god hjælp fra Lene. Efter den lækre aftensmad- som bestod af kyllinglasagne med salat og lunt brød....uhmm- kom der gang i fimoleret. Der blev lavet ugler, blomster, cupcakes og en masse andet sødt under kyndig vejledning af Tina. Jeg fik lavet gule ugler og lilla blomster som skal sættes på ørestikkere. Desværre har jeg ikke fået taget billeder af dem endnu. Efter fimoen kom der krympeplast på bordet og der blev igen lavet de skønneste ting. Krympeplasten sprang jeg over for der var jeg optaget af mit hækleri. Det var en rigtig hyggelig aften og det bedste var at møde så mange nye søde og kreative bloggere. Jeg glæder mig allerede til næste gang.




Forresten ...så kan du stadig nå at deltage i min give away. Vinderen trækkes imorgen sidst på eftermiddagen.



6 kommentarer:

  1. Hej Mette.

    Tak for en dejlig dag og aften, det var dejligt at møde dig :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Tina og i lige måde både til dig og alle de andre.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette
    Det var så hyggeligt at du kom. Er du færdig med din hæklede taske. Jeg er begyndt på den mobiltaske med retro-hæklingen. Den er sjov.
    Jeg har også syet lidt bokse efter "all mommas quilts". Du har ret det er en god opskrift.

    Og igen..tak for det fine garn!

    SvarSlet
  4. Hej Lene. Tak for sidst- det var hyggeligt. Næh jeg er ikke blevet færdig endnu men den er med i campingvognen så det kan være at jeg får hæklet lidt i aften. Jeg viser den frem lige så snart at den er færdig. Jeg har ikke fået mønsteret printet ud så jeg må improvisere det sidste ;-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Tak for sidst - Rigtig hyggeligt. Skønt at få ansigt på endnu en blog:-)

    SvarSlet
  6. Hej Dorte. Selv tak. Ja det er skønt at få sat ansigt på blog-folket.

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...