søndag den 8. september 2013

Se hvor heldig jeg er...

Heldet følger mig i øjeblikket, for jeg har nemlig vundet hele to rigtig fine give away´s den sidste tid.

 I forrige uge kom posten med et lækkert strikke-kit til lune filtede futter i en lækker rosa farve. Det var Mona med bloggen dqpage, som havde lavet den fine give away. Jeg har tit tænkt på at strikke enten vanter eller futter og så prøve at filte i vaskemaskinen, så der var jeg jo heldig. Nu er det bare at fatte strikkepindene og få prøvet det filteri. Jeg lover dog ikke at jeg er lige så hurtig med strikkepindene som Mona. Der skal man nemlig stå tidligt op for at følge med. Kig forbi Monas blog hvis du vil have inspiration til lækkert strik.

Den anden give away jeg har vundet er en lækker babyvest strikket at Gitte med bloggen Tanker fra Anker. Den er strikket i blødt og lækkert baby merino uld med et fint lille mønster. Den er lukket med de sødeste små træ knapper og så er den strikket i en lys grå som er velegnet til både en lille pige og en lille dreng. Nu overvejer jeg lige hvem som skal have glæde af den lækre vest. Jeg kender nemlig hele to små drenge som nemt kunne bruge den, men jeg kender også en veninde som venter sig, og der kender vi ikke kønnet endnu.

Tusind tak til jer begge for flotte give away´s og tak fordi at I trak mit lod. Jeg er meget glad for gaverne.




 God lørdag aften til alle.

8 kommentarer:

  1. Dejligt at se, den er nået frem :-)
    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte. Jeg takker igen. Den er bare så blød og lækker. Hvor er du dygtig til at strikke.

      Kh Mette

      Slet
  2. Sikke dejlige gaver - de er så fede de futter..
    jeg har engang vundet uldne sokker også fra Mona - dem bor jeg i hele vinteren..
    Og ja hun laver skønne ting..
    KH Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Iben. Ja er jeg ikke bare heldig :-) Jeg er også imponeret over hvor hurtigt Mona spytter den ene lækre trøje ud efter den anden. Hun er bare en hurtig-strikker :-)

      Kh Mette

      Slet
  3. Tillykke Mette. nNu kommer du ikke til at fryse på tærerne når kulden kommer.

    Mona

    SvarSlet
  4. Hold da op som lykkens gudinde har tilsmilet dig, så flotte ting.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  5. hej Mette. Jeg er sikker på du kan strikke hurtigt til filtet strik - for der skal du på de store pinde ;o) - og husk 3 tennisbolde i vaskemaskinen når du filter :o)

    SvarSlet
  6. ps. tak for de pæne ord om min blog :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...