søndag den 20. november 2011

Advents-dekoration 2011

Hvert år spørger min mor "hvad farve lys skal der i din adventskrans og hvordan skal den se ud i år".
Hvert år svarer jeg "hvide lys og lilla pynt i sølvstjerne fadet" -nøjagtig lige som sidste år og de øvrige mange år. Sådan er det bare......ingen fornyelse her.
Se lige hvor flot den blev igen i år. Lige som jeg kan lide den.


og nu står den den på sin vante plads. Det skal der nemlig heller ikke laves om på....


Tusind tak mor.

Det er sjovt at se hvor forskellige adventskranse og dekorationer der pryder de forskellige bloghjem.

2 kommentarer:

  1. Den er rigtigt flot - og taler til min dårlige samvittighed, jeg er nemlig ikke kommet i gang endnu :) Har lige opdaget din fine blog - hvor er dine penalhuse/boxe mm bare flotte!
    :) Bodil

    SvarSlet
  2. Hej Bodil. Tusind tak for din kommentar. Jeg kan jo også sagtens mht adventskrans. Den kommer jo lige ind af døren.... Jeg er helt "vild" med at sy penalhuse-Jeg sælger dem bla.på Trendsales.

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...