mandag den 14. november 2011

Blog-fødselsdag og udtrækning af min GIVE AWAY.

Idag er det præcis et år siden at jeg skrev mit første blog-indlæg. Tænk...et år er gået så stærkt.....
Det har været et helt fantastisk år, hvor jeg dagligt er blevet inspireret kreativt. Jeg har lært en masse andre bloggere at kende, både gennem deres blog og "in real life". Tre gange har jeg været til rigtig hyggelige blogtræf. Det er skønt at mødes med andre kreative piger og lære af deres interesser.
Jeg har prøvet så mange kreative ting, som jeg ellers ikke ville være stødt på, hvis ikke det havde været for blogverdenen. Eneste "minus" er bare at det er enormt vanedannende og tidskrævende ;-)



Min blog-fødselsdag betyder også at min GIVE AWAY skal udtrækkes idag. Flere steder har jeg set at I bruger Random.org til at hjælpe med at finde den heldige vinder. Derfor tænkte jeg, at det må jeg da så også hellere. Det gik sådan set også meget godt, indtil at udtrækningsnummeret skulle over på min side....
Det kunne jeg selvfølgelig ikke finde ud af, så derfor kommer afsløringen HER. Manden i huset er mit vidne.... Tillykke til den heldige. Jeg håber at du bliver glad for tørklædet.

Samtidig vil jeg takke for den stor deltagelse og jeg vil byde nye læsere velkommen. Det er skønt at se at så mange har lyst til at læse med indimellem. Jeg vil besøge jeres blog snarest og glæde mig til at lære jer bedre at kende. Tusind tak.

Vinderen kan sende mig en mail med navn og adresse, så gevinsten kan sendes lige så snart den er kommet ud af symaskinen.

God mandag aften til alle.

8 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen... Håbede til det sidste at det var mig ;) Måske næste gang :)

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med dagen. Jeg kan kun tilslutte mig dine tanker om det at blogge og være kreativ. En stor men meget "krævende" verden. Men skøn, skøn, skøn. Man bliver hele tiden inspireret, problemet er bare at man aldrig når at afprøve alle de skønne ideer.
    Dejligt af følge bloggen, så tillykke igen og ser frem til de 2 år :)
    Og så også tillykke til vinderen af dit flotte tørklæde !

    SvarSlet
  3. Tillykke med 'fødselsdagen' :) kender godt det med den tidskrævende verden.. Glæder mig til at se hvad der sker fremover :)

    SvarSlet
  4. Hip hip hurra med blogfødselsdagen - kan sagtens nikke genkendende til din beskrivelse - og tillykke til den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke til den heldige vinder! :D
    Jeg kan kun være enig i, at blog verdenen er tidskrævende.. Alle de kreative ideer der pludselig fylder i ens hoved, og så meget man vil nå ;)

    SvarSlet
  6. Hurra!!!! Jeg er den heldige, der har vundet det fantastiske tørklæde! Det er næsten ikke til at tro at man kan være så heldig! Tusind tak, Mette, jeg glæder mig helt vildt!
    kh Anne

    SvarSlet
  7. stort tillykke til Anne :o)
    og stort tillykke med det første år Mette :O)
    ...ja blog land er vanedannende ....
    knus♥

    SvarSlet
  8. Endnu engang tillykke ...også til vinderen ;0)
    og enig - super hyggeligt blogland men tidskrævende ;0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...