mandag den 31. marts 2014

Klar til foråret.

Foråret er lige om hjørnet og de lune temperaturer lokker de tynde jakker frem.
I år har jeg syet mig en ny. Nemlig en blazer i kraftigt marine jersey, en blød og lækker sag.

Modellen er fra det nye forårs- og sommer Ottobre Woman 2014, som iøvrigt er fyldt med gode ideer til det lette sommertøj.

Jakken er syet i en kraftig "vinter" jersey fra Stof og stil og er uden foer. Den er nem at sy og jeg har allerede købt stof til endnu en jakke, denne gang en sort.

Godt nok skriver jeg, at den er nem at sy… det kan man jo sagtens sige, nu hvor den er færdig.
Skal jeg være ærlig, ja så drillede kraven altså lidt (meget !)

Den måtte pilles op et par gange undervejs, fordi jeg ikke lige kunne huske hvordan det lige var at den skulle kringles. Sådan går det når man syer hurtigere end hjernen når at tænke…

Men nu husker jeg det til den næste… :-)

Nu er den skyllet op og hænger udenfor og tørrer i det dejlige vejr og er klar til brug…














5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - har også kigget på den, men tror jeg venter til jeg har trænet lidt mere :0)

    SvarSlet
  2. skønno -gid man lige kunne sy den i hvid/blå stribet jerseystof :)

    SvarSlet
  3. Den ser rigtigt lækker ud og god til de lidt køligere sommeraftner :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot Mette, den bliver du helt sikkert glad for. Uh, ville være flot i en lilla eller gul farve.
    God aften
    Karen

    SvarSlet
  5. Du kommer til at bo i den jakke Helle foråret og sommeren. Den ser lækker og blød ud.

    Hvis jeg bare var så dygtig og udholdende som dig.

    Flot arbejde.

    Kram Lone.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...