mandag den 13. december 2010

Love Liberty.

I sidste uge fik jeg en dejlig pakke fyldt med Liberty-godter. Ni forskellige flotte print. Sikke mange dejlige ting der kan komme ud af det....
Indtil videre har jeg klippet lapper for jeg er faldet for en taske fra bogen " Vesker og bager" af norske Lise Bergene.
Jeg er kun nået til quiltningen men jeg tror at den bliver rigtig fin når den bliver færdig. I skal nok få den at se når den er helt færdig.

Der er også kommet en lille mobiltaske ud af lidt Liberty print. Jeg har lavet den med en skulder rem så den er nem at have med.


Nu vil jeg lige sy lidt på tasken inden en spændende håndbold kamp venter. Jeg tror at det bliver en super kamp mod russerne og jeg håber selvfølgelig på sejr :-)

God mandag aften til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...