søndag den 13. marts 2011

Færdiggjorte projekter.

I løbet af sidste uge har jeg fået syet lidt t-shirts og andet forårstøj men der manglede stadig lidt syning inden de forskellige ting kunne flytte i skabet og vente på bedre vejr og solskin.

Det er blevet til en stak basic t-shirts med korte ærmer. Lige op og ned uden nogen dikkedarer. De fleste er syet af stof der har overvintret en sæson eller to....!!


Jeg har også fået syet af noget jeg købte sidst jeg var i Stof og stil. Det er nye varer fra deres forårs katalog. Straks jeg så denne blonde forelskede jeg mig i det og måtte eje et stykke. Det er der kommet denne lange model ud af. Jeg tror at den kommer til at hænge på mig hele sommeren. Jeg har også bare lavet en basic t-shirt til at have under i samme farve som blonden.


Sidst men ikke mindst er det også blevet til en engle-bluse i samme model som blonde overdelen. Her måtte jeg købe et ekstra stort stykke for jeg ville jo have engle trykket placeret midt på blusen. Men af stumperne er blevet en t-shirt til min ældste datter og der er masser tilbage så yngste får også en med engle. Vi må vist lave en aftale om hvem og hvornår vi bruger vores bluser....



Det var rart at få alt dette lavet færdig for nu har jeg nemlig en ide om en vest syet i mine Liberty rester.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...