søndag den 4. december 2011

Jule masking tape, pusleboxe og julehygge.

Endelig et lille indlæg fra mig. Her har været stille i et stykke tid, men jer er her i fuldt vigør :-)

Nu er jeg med på masking tape dillen. I Rema 1000 fandt jeg disse ruller masking tape med nisser og de er da vildt søde. Jeg tror at de skal pryde kuverterne til årets julekort.



Årsagen til mit "fravær" på bloggen, har ikke været af dovenskab. Jeg har super travlt med at sy de sødeste pusleboxe af det lækre Blafre elefant stof. Jeg ved ikke hvor mange jeg efterhånden har syet, men det er sørme blevet til en del. Jeg har slet ikke fået vist dem frem på bloggen så her kommer de.



Der er lige plads til lidt bleer, et lille håndklæde og lidt vaskeklude. Lige hvad man har brug for når man er på farten med de små.

Jeg kender en sød pige, som har husket min stof-mani. Der skulle ryddes op hos hendes mormor og der dukkede der fineste Bjørn Wiinblad stof op. Heldigvis smed de det ikke ud og nu har jeg fået det. Det er rigtig retro i brune, beige og gyldne farver med lidt guld. Jeg ved ikke endnu hvad jeg skal bruge det til, så nu ligger det i skabet til den rette ide dukker op. Hvis du er interesseret i et stykke bytter jeg gerne.



Standen er rigtig fin selv om at det har været brugt til gardiner.

Vi julehygger også lidt. Der er blevet hængt de skønneste stjerner på i vinduerne. Rigtig julehygge...


Hvor er det bare svært at tage ordenlige billeder i dette mørke december-vejr.


Ha en dejlig 2. søndag i advent.






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...