lørdag den 21. januar 2012

Fleece til mig selv.

Før jul begyndte jeg at sy denne fleece trøje til mig selv. Så blev jeg optaget af andre ting, og den blev hængt halvfærdig ind i skabet på syværelset. Jeg havde faktisk glemt alt om den, lige indtil jeg kiggede i skabet idag og med det snevejr vi har lige nu....ja så måtte den syes færdig og nu er den klar til at varme mig. Den er syet i ganske almindelig (billig) fleece fra Stof og stil og på lommerne har jeg syet "læder-look" strimler.




Den skal jeg nok blive rigtig glad for. Fleece er sådan et taknemmeligt materiale og det holder sig pænt i vask og varmer dejligt.

Iøvrigt var jeg et smut i Stof og stil - Aalborg i aftes, fordi jeg havde hørt lidt blog-rygter om at de nye forårs- og sommer varer er på vej på hylderne. Og ganske rigtigt.....ih hvor var der mange fine ting i dejlige farver og mønstre. Jeg elsker bare denne tid hvor man rigtig kan blive inspireret til forårets og sommerens garderobe. Nu glæder jeg mig endnu mere til at se de nye kataloger som kommer i starten af februar.

Forleden var jeg også en tur i Føtex og faldt over denne fine bog. En strikkebog skrevet af Lene Holme Samsøe -"Sødt og blødt- strik til små prinser og prinsesser". Selvom der hverken er prinser eller prinsesser på vej i vores familie, så købte jeg den alligevel. Den er fyldt med de sødeste opskrifter på små bluser, veste og sokker mm. Til kun 59,- kr... ja så skulle den altså med hjem på reolen.


Forsat god lørdag derude. Nu skinner solen i det nordjyske :-)





3 kommentarer:

  1. Åh trøjer i fleece er bare noget af det skønneste jeg ved. De er total puttegode :) fin detalje med med pyntebåndene

    SvarSlet
  2. Arj den ser super lækker og tjekket ud!

    SvarSlet
  3. Hej Flet og sjov. Du har helt ret- fleece er bare total puttegode. Varmer så skønt, lige til dette vejr.

    Hej Leizys barslerier. Tusind tak.

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...