fredag den 7. september 2012

Lidt til mig selv...

Jeg elsker jo tørklæder, og gerne dem fra Becksøndergaard. Jeg har nogle stykker med stjerner, som jeg bruger rigtig meget. Nu havde jeg set i min lokale tøjbutik Sirup, at de var kommet med peace-tegn. Så jeg måtte lige en tur forbi og kigge nærmere på dem.

Sirup har rigtig mange lækre varer. Jeg kunne nemt bruge en mindre formue der henne, men det blev kun til tørklædet idag.

Hvis du er nysgerrig, så har de vist en web-shop, ellers kan du finde dem på Facebook, hvor næsten alt nyt tøj bliver lagt ud.

Tørklædet er i bomuld, lys creme i bunden med sorte peace-tegn og det vil passe perfekt til min efterårs garderobe.





Ha´en dejlig weekend, det skulle jo blive sommer... Vi skal have malet i køkkenet og sat fodlister på, så skulle vi gerne være helt færdig med vores køkken-projekt. Det er bare dejligt...

8 kommentarer:

  1. Min søster er også totalt Sirup fanatiker - Hver gang hun skal ønske sig gaver så kan vi bare gå i Sirup. De ved lige nøjagtig hvad hun kan lide og hvilken størrelse hun bruger... God fornøjelse med de sidste krampetrækninger i køkkenet. Det bliver da fantastisk at blive helt færdig. Jeg glæder mig så meget til at det bliver min tur - Vi er ved at bygge soveværelse og forgang om...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe. Ja jeg tror at de har en stor kunde kreds, men det er altså også nogle fine ting de har. Åhh så er I også igang med byggerod - held og lykke med det...

      Kh Mette

      Slet
  2. hvor er det tørklæde bare sejt !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Hej Mona. Ja, jeg synes at det er lækkert med peace tegnet :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Sødt mønster du har valgt i sit tørklæde, stjerne tørklæder har jeg også en del af, måske man skulle til at tænke i andre baner ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona. Ja jeg faldt også for peace tegnet med det samme. De skal jo finde på nyt for at lokke pengene fra os...ha ha.

      Kh Mette

      Slet
  5. Hold da op, sikke et skønt tørklæde.


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  6. Takker :-) Jeg kigger forbi hos dig :-)

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...