onsdag den 26. september 2012

Sy-tid...

En kort arbejdsdag resulterede i en eftermiddag sammen med symaskinen. Det var rigtig hyggeligt, og der var jo heller ikke vejr til andet. Det har silet ned hele eftermiddagen, her i det nordjyske og været gråt i gråt.

Heldigvis var der masser af farver under nålen og ud kom nogle af mine nye Graziela pusleboxe.
De er bare super flotte. Det er en fantastisk lækker kvalitet stof og farverne og printet er lige til at blive i godt humør af... selv på en regnvejrs dag :-)

Nu kalder jeg dem for pusleboxe, men de er meget anvendelige til en masse andre ting. Jeg bruger dem selv til opbevaring af krea-grej, strikke- og hækle tøj, som toiletbox og en masse andet.
Man kan aldrig få nok af dem...


Disse her bliver snart sat til salg på Trendsales.

Forleden klippede jeg en masse strimler i Liberty stof til nøglesnore. Jeg bruger Tusindfryd´s fine DIY at sy efter.
Det er et lille nemt og hurtigt projekt og det er altid rart at have lidt i gavekassen. Jeg har pimpet dem med neonbånd på bagsiden. Det giver en fin effekt, synes jeg. Båndet er fra BettyP


Den gule med de store blomster, er til mig selv. Da jeg for kort tid siden vandt en flot Liberty bog i en give away hos Lebahn Unika, var bogen pakket ind i dette lækre stykke stof. Det er bare så flot og jeg er jo helt vild med gult i øjeblikket. Resten af stoffet skal blive til en pusle/krea box.



De to øvrige nøglesnor er syet af det fine Liberty stof og der er flere på vej...



Nu kalder sofaen, et par nye syblade, et par strikkede sokker, som kun mangler tåen og en varm kop the...


12 kommentarer:

  1. De er super fine, du kan dit kram(0: Clara kom forleden dag og sagde hendes dragt var ved at være for lille og at hun liiige ønskede sig en ny " Du kan godt glemme det" var mit svar!!! Hæ Hæ

    SvarSlet
  2. Hej Sanne. Takker :-) Vi syer da lige en ny dragt til hende...

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Hvor er de super fine, Mette:).. og skønt med en kreaeftermiddag!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skønt med lidt tid sammen med symaskinen.

      Kh Mette

      Slet
  4. Svar
    1. Jeg elsker bare at sy de boxe...

      Kh Mette

      Slet
  5. Flotte ting, er ret vild med dine boxe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak... de er også blevet flotte :-)

      Kh Mette

      Slet
  6. Ja , man kan aldrig få for mange " sybokse" :-D

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  7. Dejligt at se at du får brugt det superflotte blomsterstof så skønt - sådan en ville jeg gerne eje og gå rundt med om halsen :-) og glæder mig til at se det brugt til en stofbox også. vh Jette

    SvarSlet
  8. Er det muligt at du kan lægge en DIY ud på nøglesnorene? Den side du linker til hos Tusindfryd er der desværre ikke mere, og jeg vil så gerne lave en nøglesnor som dem I laver ;)
    Kh.
    Lisbeth

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...