torsdag den 28. februar 2013

BUZZADOR. Oral-B tandpasta.

Endnu engang har jeg været heldig og har fået tilbud om at teste noget nyt tandpasta via BUZZADOR.

Denne gang er det Oral-B Pro Expert tandpasta som skal teste.
Tandpastaen findes i forskellige varianter. En all-around protection, emalje, whitening og sensitive.

Alle varianter beskytter mod huller, giver en klinisk dokumenteret beskyttelse af tandkødet og hjælper til at reducere dannelse af plak. Tandpastaen beskytter også følsomme tandhalse, mod tandsten, beskytter mod misfarvninger og giver en stærkere emalje. Desuden beskytter den mod dårlig ånde.

Herhjemme er det all-around varianten, som vi har brugt de sidste dage. Det første vi lagde mærke til var den friske smag. Vi var faktisk enige om, at den smager lidt a la "Jenka" tyggegummi, hvis du kender det. Tandpastaen giver en dejlig følelse af ren mund og en frisk ånde.

Jeg modtog nogle små prøver af tandpastaen, som jeg nu vil dele ud til venner og familie, og så er jeg spændt på at høre hvad de synes om den nye tandpasta.





Det at være BUZZADOR betyder, at jeg modtager nogle varer som jeg og min familie tester. Samtidig modtager jeg varerprøver til at buzze om, altså fortælle om og uddele til venner, kollegaer og familie.
Når testperioden er slut svarer jeg på nogle spørgsmål om hvad jeg synes om produktet.

Hvis du har lyst til at blive BUZZADOR er du velkommen til at sende mig en mail på  mette1530@gmail.com   så skal jeg sende dig en invation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...