fredag den 21. juni 2013

Hjemmesyet Ferm Living puder.

Der er kommet nye puder i sofaen idag. Det har trængt længe... men nu er de der.

Det er Ferm Living puder, dog ikke helt som dem man kan købe. Igår var jeg en tur i Bahne og faldt for Ferm Livings grafiske mønster på deres puder. Dog synes jeg at 499,- kr pr pude var mere end jeg ville betale.

Ved siden af puderne lå de fineste viskestykker til kun 79,- kr. De må kunne blive til puder tænkte jeg og købte to stykker.

Idag blev de lavet om til de fineste grafiske puder til sofaen og jeg er rigtig glad for dem. Og de var super billige...

Men jeg har fundet ud af, at jeg skal bruge et par stykker mere.






11 kommentarer:

  1. Godt og hurtigt tænkt :) hvorfor betale i dyre domme, når man kan lavendel selv - billigere :)

    SvarSlet
  2. Super fine, ville heller aldrig betale næsten 500,- for en pude, når nu man kan sy dem selv.

    SvarSlet
  3. Du er altså en haj med den symaskine :o)
    rigtig fine puder.

    SvarSlet
  4. Hej Mette.
    Hvor er de fine, det kunne være man skulle gøre dig kunsten efter, godt tænkt.
    God aften.
    Karen

    SvarSlet
  5. De er blevet så flotte... Skøn ide..

    Man kan ikke få for mange puder..

    Lone

    SvarSlet
  6. Super godt fundet på. Synes bestemt også 500kr for en pude er liiiiige i overkanten af hvad jeg vil betale :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  7. De er super fede og rigtig god idé med viskestykkerne :)
    KH Lena

    SvarSlet
  8. ski..smart :)
    og mega flotte
    knus

    SvarSlet
  9. Hvor er du bare mega snedig :)

    SvarSlet
  10. Genialt!! Jeg håber ikke det gør noget, at jeg låner din gode idé, for jeg synes bestemt også at 500 kr. er lige i overkanten for en pude :-)

    Hilsen Nicoline
    //saylavi.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...