søndag den 29. september 2013

Opbevarings-poser i Liberty stof.

Jeg har syet opbevarings-poser til hækle- og strikketøj i Liberty stoffer.

Den lille lyserøde er brugt som en værtinde-gave forleden aften, hvor jeg var til krea-hygge hos Lone. Lone er blevet grebet af at hækle og hun hækler de flotteste toiletpunge/tasker. Nu kan hun medbringe hendes hækle-grej i en lækker pose.


Idag har jeg syet endnu en pose, bare et nummer større, for den skal bruges til opbevaring strikketøj. Imorgen bliver den sendt afsted mod Britta, som har ønsket sig sådan en pose. Jeg håber at hun bliver glad for den.


                                                                                      God søndag aften.

6 kommentarer:

  1. Nøj den er smuk den til strik tøj, du må godt blive gæst hos mig, med de værtindegaver :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha... Tusind tak. Pas på med hvad du siger, tænk hvis jeg pludselig stod uden for din dør :-)

      Kh Mette

      Slet
  2. Rigtig fine liberty poser.
    og fedt du fik bid med dit vante projekt ! Rigtig god idé at bytte. Jeg turde ikke selv byde ind lige nu, hvor jeg har kastet mig ud i julegaveprojekterne - og de står i kø. Men heldigvis var der andre :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona. Ja jeg håber at det lykkedes med vanterne. Der er sendt en mail og garnet er købt :-) Julegaver !... ja du siger noget. Måske man skulle til at tænke på dem...

      Kh Mette

      Slet
  3. DET er lækker opbevaring :-)

    SvarSlet
  4. Wow, sådan vil jeg altså også gerne opbevare mit hækletøj. Mums, de er fine!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...