torsdag den 10. oktober 2013

Min samling af børne jersey stoffer.

Min samling af de bløde jersey stoffer med børne print er vokset de sidste dage. I sidste uge var jeg så heldig, at vinde xoeinding´s flotte give away på Instagram.
Gevinsten var et gavekort på 500,- kr til brug i Line´s web-shop og jeg var slet ikke i tvivl om, at pengene skulle bruges til indkøb af flere af de flotte jersey stoffer med børne print.
I sommer købte jeg nogle print hos Line, så pludselig er samlingen blevet stor.


De næste print, er dem jeg har valgt for mit gavekort.



Jersey stofferne er så flotte og klare i farverne og de skulle efter sigende holde sig rigtig flot i vask. Ikke noget med blege farver efter få gange vask. Hvert stykke stof fortæller nærmest sin egen historie og alt efter hvilken farver de kombineres med er de fleste print velegnet til både drenge og piger.


Nu er der stoffer nok til en masse gaver til fremtidige babyer i familien og vennekredsen.



11 kommentarer:

  1. Sikke en masse flot stof :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er bare så flotte i farverne og bløde og lækre...

      Kh Mette

      Slet
  2. Så skønne stoffer... Din heldige kartoffel :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var bare rigtig heldig at vinde den give away. Underligt at man kan være så glad for dem, men sådan har vi stof-afhængige det jo nok... Der skal syes nogle lækre sæt tøj ud af det.

      Kh Mette

      Slet
  3. Svar
    1. Ja mon ik... Så lækre sager :-)

      Kh Mette

      Slet
  4. Hej Mette.
    Sikke en samling, det er ikke så tosset. Der er mange af dem, jeg godt kunne tænke mig at sy af, og ja jeg tror gerne, at et bekendtskab med Line med Xoeinding er farligt!!
    God aften (jeg er også ret misundelig på din samling af Liberty stof, MUMS, siger jeg bare).
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  5. Hej Karen. Jeg er selv så glad for stakken af de fine jerseyér. Mærkeligt at man kan være det... men sådan er det nok at være stof-afhængig :-) Der kan syes mange lækre børne sæt af al det flotte stof, så det glæder jeg mig til at komme i gang med. Heldigvis er der en lille baby-dreng på vej i omgangskredsen. Du har vel set at Bettyp er begyndt at forhandle Liberty stoffer til en god meterpris. Et farligt bekendskab...

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. De er helt vildt skønne... Kan så meget godt forstå dit valg og ja det er stof der er SUPER lækkert og holder fantastisk godt.

    SvarSlet
  7. Hold op hvor er de fede. Jeg fandt på et tidspunkt en hjemmeside i England, hvor de solgte jerseystof med fx Rødhætte og de tre små gise og andre eventyr. Sjovt.

    Kh Camille.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...