tirsdag den 1. oktober 2013

Ny kosmetikpung.

Forleden dag købte jeg et nyt mønster på en fin kosmetikpung som PDF fil hos Erin. Den har jeg prøve-syet idag og den blev lige som jeg forventede. Fin og lækker og dejlig rummelig i faconen. Bedst af alt lærte jeg hvordan jeg får lynlåsen til at sidde rigtig pænt i enderne. Det er nemlig det som har drillet mig mest, når jeg tidligere har syet kosmetikpunge. Dem som kender mig ved, at jeg hader hvis ikke tingene sidder helt snore-lige...

Det er bestemt en model som jeg skal sy mange flere af. Jeg ser dem for mig quiltede og syet i lækker Liberty stof. Ja, jeg kan næsten ikke vente med, at komme igang med at sy nogle flere. Jeg synes også at de ville være søde som en lille gave og så er det jo heldigt, at jeg har tilmeldt mig
"adventskalenderbytte2013" hos brittastorm på Instagram.

Og her er et lille hint til dem som er vild med Liberty stoffer som jeg. Bettyp begynder at sælge Liberty stof og stofferne skulle ligge klar i web-shoppen fra imorgen. Det bedste er næsten at mindste salg er 0,25 m og ikke en hel meter som det er hos Shaukat i London. Jeg glæder mig til imorgen...




Jeg beklager de mørke billeder, men I kan nok danne jer et indtryk af modellen.

12 kommentarer:

  1. Ej hvòr er den fin, jeg syede sjovt nok nøjagtig samme slags i går, som også fik et tvist med neon. Den kommer på bloggen inden så længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena. Jeg glæder mig til at se din model på bloggen.

      Kh Mette

      Slet
  2. Det stof er bare rigtig fint - og ligeså modellen. Du kan bare det der :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona. Stoffet er nemlig bare sødt. Det er fra Stof og stil g jeg er også helt vild med det.

      Kh Mette

      Slet
  3. Hvor er den fin og sikke noget sødt stof. Kan sagtens se den for mig i lækkert liberty - og få brugt noget fra reste-lageret :) Måske jeg også skulle prøve mønsteret - har nemlig også lidt bøvl med enderne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita. Nu har jeg også fået syet nogle stykker i Liberty og de er rigtig fine. Du skulle bestemt prøve mønsteret for der er en fin vejledning til at få enderne ved lynlåsen pæn. God fornøjelse.

      Kh Mette

      Slet
  4. Den er super fin! Det er rart, når et nyt mønster lykkes. Og dejligt tip med liberty'en. Der må jeg vidst forbi

    SvarSlet
  5. Takker :-) Mønsteret er super nemt at følge, der er en fin vejledning med billeder. Ja det er skønt med endnu en Liberty shop i DK. Jeg håber at hun har et lidt større udvalg end nogle af de andre, for jeg synes tit at de print jeg leder efter ofte kun kan fåes i London. Jeg har været inde på web shoppen og kan se at det varer endnu et par dage inden al stoffet er lagt på. Jeg glæder mig til at se hendes udvalg, for min samling trænger til lidt nyt.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Den er så sød og enkelt og så med det pift af orange- det gør den hot synes jeg....
    knus iben

    SvarSlet
  7. ih hvor er den flot! Er mønstret nemt at gå til? Altså ikke for tidskrævende?
    Rigtig god gaveidé!

    SvarSlet
  8. Tak :-) Ja mønsteret er rigtig nemt at følge, især når man har syet den første og det en nemlig en super gaveide.

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...