lørdag den 5. oktober 2013

De smukkeste stoffer...

Min samling af smukke Liberty stoffer er blevet større. Forleden bestilte jeg lidt af 10 forskellige print hos Bettyp og allerede idag lå de smukke stoffer i postkassen.

Bettyp er lige blevet forhandler af stofferne i Tana Lawn kvaliteten. Jeg plejer ellers, at bestille mine Liberty stoffer hos Shaukat i London, men der er mindste køb 1 meter pr print, så det er dejligt at det nu er muligt at bestille en mindre mængde hos Bettyp og dermed få flere print.

Jeg er helt bidt af at sy kosmetikpunge i øjeblikket, så nu er det bare at gå igang...







10 kommentarer:

  1. Åh åh åh ... hvor er både stoffer og kosmetikpunge smukke :)
    må vist forbi Bettyp
    knus

    SvarSlet
  2. Fine stoffer og flotte ting du får ud af dem. Og enig - det er skønt at sy kosmetikpunge :-)

    SvarSlet
  3. Skønne stykker stof! Det der pink-røde med hvide blomster er jeg specielt vild med...

    SvarSlet
  4. De er så smukke, bare man kunne sy, men jeg er en strikker :0) stoffet er også rigtig smukt.

    SvarSlet
  5. Hvor er de smukke Mette, er helt vildt med stoffet.

    SvarSlet
  6. skønne stoffer - der er mange af mine favoritter i blandt!

    SvarSlet
  7. Skønne stoffer du har købt, ohh hvem der kunne eje en kosmetikpung af noget af det stof.

    Mona

    SvarSlet
  8. Skjønne stoffer og punger :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...