søndag den 10. november 2013

Lækker strik uden brug af strikkepinde...

Ind imellem syning af et par elefant-puslebox bestillinger, har der i weekenden været tid til, at sy i det lækre turkise strik, som jeg købte sidste lørdag i Stof 2000. Det er blevet til en anvendelig tunika, nærmest i kjole-længde, som jeg vil bruge over et par jeans. Jeg er helt vild med farven og kvaliteten er blød og lækker. Jeg er spændt på hvordan det er at have på kroppen, for det er hverken bomuld eller uld.

Sidste vinter syede jeg selv samme model i en meleret isoli fra City sycenter i København og den hang på mig nærmest hele vinteren.

 Ind imellem befinder jeg mig i min "ensfarvede periode" som jeg kalder det. Det er pænt og klassisk og nemt at pifte op med et smart tørklæde eller smykke og det er der jeg er lige nu. Ensfarvet er overset synes jeg. Måske er det fordi øjet spotter de mønstrede stoffer først, når man er i butikkerne.

Hvordan har du det med ensfarvet ?





                                                                         God søndag aften.


3 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig, virkelig god til at købe ensfarvet... Men jeg har da også masser af mønstre

    SvarSlet
  2. Personligt er favoritfarven sort, når det gælder tøj til mig selv - og sådan har det været i mange år. Har heldigvis nogle piger der er glade for farver, så der får jeg afprøvet noget mere spraglet - også i ensfarvet.
    Ha' en god aften!
    Gitte
    www.duhrkoop.dk

    SvarSlet
  3. er både til ensfarvet og især stribet :) ... er vild med din turkise sag :)
    knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...