søndag den 24. april 2011

Så blev det min tur.....

til at få plantet lidt i krukkerne.
I formiddags kørte jeg i Bilkas havecenter for at købe lidt til de udendørs krukker. Jeg havde set i deres reklame at de havde 15 spanske marguritter for 120 kr. Super billigt synes jeg og jeg elsker bare spanske marguritter....
Så jeg kom hjem med 2x15 stk i lilla og hvid og nu er der plantet i krukkerne. Utroligt så lidt der skal til for at det igen ser pænt ud.


Kong frø og prins frø har også fået lov til at komme frem i lyset igen- trods lidt "patina".



De sidste par år har mine krukker kun været plantet til med en farve blomster nemlig lilla spanske marguritter men i år er der mere "spræl" med hele to farver ;-)

Forresten så blomstre den japanske kirsebær og den er bare så flot i øjeblikket men desværre er glæden jo kort. Om 14 dage er det hele ovre og alle de lyserøde blomster ligger på græsplænen. Hver gang vi går forbi træet siger jeg til min familie at "husk nu at nyde træet for før du får set dig om er blomsterne væk". Jeg tror nok at de synes jeg er lidt tosset at høre på.....



Forresten så er min fødselsdagsgave-vase kommet på plads på reolen og den passer bare perfekt.


Dejlig søndag til alle.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...