tirsdag den 24. maj 2011

Hængeparti...

Hængepartiet fra lørdagens danse-dragt-syning hang over mig som en sort sky. Selv om at jeg elsker at sy- ja så hader jeg altså sådanne "bundne" opgaver... Det er meget sjovere at sidde og sy når man selv bestemmer hvad og hvornår. Der var ikke andet for end at gå i gang fra en ende af og få det væk i en fart. Det gik heldigvis hurtigt og var ikke nær så slemt som forventet så nu er min andel af årets DM-dragter afleveret på danseskolen :-)


Guldstof- blå pallietstof som ballonærme og blå velour indsat i siderne.


Ballon ærmet er en super flot detalje. Bling bling..

Nåe ja..så har jeg også bagt hveder efter en fin opskrift som florerer i blogverdenen. Jeg ved godt at det er lidt sent men på dagen havde jeg jo snydt og købt nogle færdigbagte. Billeder fra andre "hvede-bagere" fik mig fristet og jeg lavede en portion. De er super gode og kan bestemt spises hele året rundt.



Forsat god dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...