mandag den 7. januar 2013

Iphone etui og nøglesnor på bestilling.

Jeg fik en bestilling på et quiltet Iphone etui og en matchende nøglesnor i en lækker og farverig Liberty. Nu har det været igennem maskinen og det er virkelig fint i de farver synes jeg. Det minder mig om sommer og sorbet is...

Jeg håber at modtageren bliver glad for det.



På bagsiden har jeg lavet en trense med en lille D-ring. Så er der også mulighed for at have mobilen med om halsen.

Hvis du også ønsker dig et Iphone etui i lækker Liberty, så ligger der en masse i forskellige farver på Trendsales. Bare klik på "Trendsales" i højre side, så kan du se udvalget.

14 kommentarer:

  1. Åhh hvor skønt - der kom der lige forår ind i min stue ved at se dine søde ting i skønne forårs og sommer farver:0)
    KH Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Iben. Ja nu trænger vi til lysere tider...

      Kh Mette

      Slet
  2. Muns så dejlige, de beriger lige farvepaletten sådan en trist og grå mandag.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, her er også mørkt og trist...

      Kh Mette

      Slet
  3. Hvor er den fin, jeg har også lige guiltet hele 4 stk`s iphonesleeve, som jeg vil vise frem op bloggen inden længe:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem glæder jeg mig til at se. Det er dejligt med en masse inspiration :-) Og så er de bare helt uundværlige...

      Kh Mette

      Slet
  4. Smart :o) - dejlige farver :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Det er rigtigt Mette, man kommer bare i godt humør af de farver, og kan rigtig fornemme foråret, det vil vi gerne have mere af ;O)

    Jeg lavede også en iPhone etui i går, men kantebånd-modellen ;O) åhh det sk... kantebånd drillede bare vild, og det blev da heller ikke 100%, men gad bare ikke pille det op, og besluttede sådan bliver det, ;O) ;O)

    men men da jeg kom i seng i går aftes og ikke kunne sove blev det skæve kantebånd ved med at poppe op på min nethinde - nu har jeg lige pillet det af og syet et nyt på - SÅDAN.

    Mona

    SvarSlet
  6. Hej Mona. Åhh hvor jeg kender det... Det s.... kantebånd !!... De første modeller jeg syede, der fiflede jeg også med det kantebånd. Ikke fordi det er svært at sy på, men fordi der ingen plads er. Derfor laver jeg kun den model uden båndet. Det er super nemt og det tager ingen tid at sy sådan et etui. Du må prøve "min" model :-) Jeg glæder mig til at se etuiet på bloggen, jeg trænger sådan til lidt ny inspiration oven på alle jule og nytårs-indlæggene.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Hej Bodil. Tak skal du have :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Så fin og praktisk den var da! takk for at du vil delta i lotteriet mitt;)Velkommen til meg;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...