mandag den 7. maj 2012

The-hætte til Rikke.

For et stykke tid siden, fik jeg en mail fra Rikke, om jeg kunne sy en the-hætte til hende. Jeg kender ikke Rikke personligt, men hun har før købt penalhus af mig, så deraf kontakten.

Selvfølgelig ville jeg sy en the-hætte til hende og hun sendte mig nogle forskellige stoffer til formålet.
Idag kom den igennem symaskinen og den er blevet rigtig sød. Nu håber jeg bare at Rikke kan lide den og at hun bliver glad for den.






Ha en god mandag aften.




4 kommentarer:

  1. Den er da så fin og sød ;)

    Yt

    SvarSlet
  2. eii hvor er den bare fin ! :)

    SvarSlet
  3. Dejlige farver her til forsommeren og rigtig sødt design.

    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
  4. Super flot :0) fra alle sider
    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...