onsdag den 13. juni 2012

Moar... kan du ik lige....

Sådan lød det forleden dag...
Min mellemste skulle bruge en gave til en veninde og spurgte forleden dag, om ikke jeg kunne sy en kosmetikpung , bare i en større udgave. Og gerne i Liberty stof...og forresten i røde farver.
Jo da, selvfølgelig...
Nu er den syet og min datter kommer ikke lige hjem de første dage, så mor sender den da til hendes adresse ! Alt for de unger ik ?... Men det kender I jo nok :-)



Modellen er set flere gange her på bloggen. Den er blevet lige rigelig stor efter min mening. Nærmest som en toilettaske, men min datter har sagt god for størrelsen på en MMS. Ellers må jeg en tur bag symaskinen igen og lave en i en mindre udgave.

Jeg har også fået syet en ting til mig selv. En tunika i en fantastisk flot orange-rød hør. Jeg har ikke helt tænkt mig om, da jeg købte stoffet. Jeg tror at det er 100 % hør, så det krøller helt vildt :-(
Jeg skulle nok ha´ købt en kvalitet, som holder sig pænere, men sådan blev det ikke. Den er faktisk også lidt stiv i det, men jeg håber at den falder lidt blødere når jeg får den på. Jeg må ha´ været så opslugt af den flotte farve, at jeg slet ikke tænkte på de andre ting.




Den flotte orange-røde farve kommer slet ikke til sin ret her på bloggen. Den er jo nærmest skrig orange !!!..
Nederst har jeg pimpet med et lille stykke bånd fra lageret.

Nu vil jeg pakke toilet tasken og gå på posthuset. Alt for vores børn ik ?...

Forsat god onsdag - der er jo snart fodbold, måske skal der kigges med et halvt øje.




6 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Super flot gave til datterens veninde :O) ... og kjolen ...wauw ....
    knus♥

    SvarSlet
  2. Ej sikken du kan!
    Synes tunikaen ser super smart ud..... Jeg har lige fået lækkert stof dumpende ind af døren og påtænker at gøre det til en nice sommertop til mig selv(!)
    Gulp det bliver spændende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Binemor. Uhh nyt stof... det lyder lækkert. Det glæder jeg mig til at se. Tunikaen har jeg lavet før og det er en god model uden for meget "telt", så mon ikke jeg får den brugt. Farven er ihvertfald lækker.

      Kh Mette

      Slet
  3. Fine begge ting ... og hør skal jo krølle - mon ikke du ender med at blive glad for den ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete. Tak. Ja, hør skal krølle og det gjorde den ihvertfald også. Men den får en chance.

      Kh Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...