lørdag den 23. juni 2012

Nyt look på bloggen.

Jeg har i lang tid ønsket mig en ny header og et lysere, bredere og mere læse-venligt look på bloggen.
Det sidste stykke tid har jeg lagt mærke til, at flere blogge har fået nyt udseende og jeg fandt ud af, at det er Mette med bloggen Sirianna, som har lavet alle disse flotte headers.

Jeg kontaktede derfor Mette, for at høre, om hun havde mod på at hjælpe mig. Og det havde hun...
Jeg fortalte lidt om, hvad jeg kunne tænke mig, om farver og udtryk m.m. og samtidig var Mette rigtig
god til at vejlede og inspirere.

Mette lavede nogle forskellige bud på headers og det er der kommet tre flotte resultater ud af det. Så har jeg lidt at skifte med i fremtiden. Mette tilbyder også hjælp til at ændre bloggens layout, hvilket jeg slet ikke kan finde ud af selv, så det var virkelig en kæmpe hjælp at få Mette til det.

Nu har jeg selv lidt arbejde på bloggen. Nemlig at få lavet en blog-biks og linket til min Trendsales side . Det kommer efterhånden som jeg får lidt tid.

Jeg er bare så glad for resultatet og endnu engang tusind tak for hjælpen, Mette.


                                                Rigtig god weekend til jer alle i blog-land.

10 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud og dejlig indbydende;-)

    SvarSlet
  2. Hej Helle Jescika. Tak. Jeg synes også at det er blevet lyst og læse-venligt.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Grattulerer med ny header.
    Det ser knallfint ut, lyst og innbydende.

    SvarSlet
  4. Så hyggeligt, her får man lyst at være (0:

    SvarSlet
  5. Det er blevet rigtigt fint og har et meget roligt udtryk! ;)

    SvarSlet
  6. Den ser så fin ud..tillykke med dit nye look ;-)

    SvarSlet
  7. Selv tak og tusind tak for de pæne ord :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...