torsdag den 25. oktober 2012

Buzzador test: Millicano kaffe.

Jeg er BUZZADOR og har fået tilbudt at teste Millicano instant kaffe.



Så er dåsen med Millicano kaffe tom og jeg er klar med test resultatet fra veninder, blogger og familie

Forventningen til kaffen var stor og jeg modtog pakken med kaffe med glæde. Her hos os drikker vi en del kaffe. Fortrinsvis filter-kaffe, men også instant kaffe og kaffe brygget på vores Dolce Gusto maskine.

Jeg fik ret hurtigt BUZZET om kaffen til veninder og familien og en sød blogger var også interesseret i at teste.

Resultaterne fra os alle er ret enslydende. God og fyldig kaffe med en rigtig god duft og smag. Flere har sagt, at de var overrasket over den kraftige smag i en instant kaffe. Et par stykker har sagt, at de syntes at kaffen blev for stærk med den anbefalede dosering og brugte kun en´ skefuld pr kop.

Personligt kan jeg godt lide en kaffe som smager af noget, så jeg synes, at den anbefalede mængde passede mig fint.
Kaffen danner rander i koppen og der er bundfald i koppen, hvilket jeg ikke bryder mig om. Jeg har forsøgt at undgå bundfaldet ved jævnligt at røre i koppen, men synes ikke at det hjalp på bundfaldet.

Vil jeg købe kaffen ?...

Måske... Her tror jeg, at prisen vil være afgørende. Jeg ved ikke hvad denne kaffe kommer til at koste i butikkerne, men hvis den er meget dyrere end de andre typer instant kaffe, ja... så snupper jeg nok den med den bedste pris, uanset om den hedder Gevalia Millicano eller Karat...



Hvis du har lyst til at blive BUZZADOR og få tilbud om at teste forskellige varer, så send mig en mail og jeg sender dig en invitation.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...