tirsdag den 11. oktober 2011

Det blæser og rusker.....

Det er rigtig blevet efterår i Danmark.
Det ene øjeblik skinner solen flot, for kort efter at blæse, ruske og øs regne. Dansk efterår når det er bedst.
Så kom jeg til at tænke på sidste par års efterår og vintre. Våde og iskolde.... og i den forbindelse indså jeg at jeg bestemt behøver en ny hue. Jeg er ellers ikke hue-menneske, men når det bliver så koldt, som vi har oplevet de seneste par år, er alle vel næsten hue-mennesker.
Jeg er faldet for en model, som var i Hendes Verden, nr 39/2011


Det ser ud som om, at det er et nemt lille projekt, når man som jeg, ikke er verdensmester med strikkepinde. Jeg kender ikke garnet, men Noro Silk Garden lyder da lidt lækkert og efter lidt søgen på nettet kan jeg se at det findes i mange farver. Jeg kan sikkert sagtens finde en, som kan matche min Danefæ vinterfrakke. Måske jeg skulle forsøge mig med strikkepindene i min efterårs ferie...

3 kommentarer:

  1. Jamen Mette...du må da bare i gang med at strikke en! Det er så dejligt endelig at få lavet noget til sig selv :-)
    Rigtig god fornøjelse
    KH Sarah

    SvarSlet
  2. Hej Sarah. Du har bare helt ret og faktisk har jeg lige købt garnet, så nu er det bare med at komme igang. Garnet er rigtig lækkert- silke og uld og det kunne fåes i mange skønne farvekombinationer.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Den ser rigtig god ud og er super flot. God strikkelyst.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...