søndag den 2. oktober 2011

Endnu en krea dag...

Lørdagen stod i kreativitetens tegn sammen med 7 andre krea-tossede blog piger, og det var som altid smadder hyggeligt. Igen var det LENE som lagde hus til. Vi mødtes allerede kl 10, for vi skulle jo have noget ud af dagen :-) Snakken gik allerede lystigt da jeg kom og der kom hurtigt gang i det kreative. Der skulle dekoreres æsker og syes mobiltasker. Frokosten bestod af lækkert "ta´selv-bord". Alle havde medbragt nogle lækkerier, noget guf og de flotteste cupcakes. Vi var så optaget af det kreative, at vi næsten ikke opdagede at der var sommer udenfor :-)








Kreative mennesker er gode til at rode.

Jeg fik syet en fin mobiltaske med god hjælp fra Lene og fik begyndt på endnu en ugle-mobiltaske. 
Når de begge er helt færdig bliver de vist frem.

Tak for en hyggelig lørdag til alle jer som var med og tusind tak dig dig Lene, fordi du igen lagde hus til. Jeg glæder mig allerede til næste gang hvor vi mødes hos Sanne og skal lave juleting.

Forsat god søndag.

9 kommentarer:

  1. Selv tak for igår - Det var så hyggeligt - Selv om min dag startede temmeligt træls med papir der ikke ville som jeg ville:-)

    SvarSlet
  2. Hyggeligt igen at være sammen med dig, selvom du var en meget "ulydig" elev...og tusind tak for den super flotte lyng!

    SvarSlet
  3. Det var en rigtig fin dag - helt igennem godt selskab og hyggeligt at sætte ansigt på Trillemus :)Så fine sager du fik lavet.

    SvarSlet
  4. Eii hvor lyder det hyggeligt.. ville ønske jeg ku ha været med - men det er jo ik nemt at nå det hele.. glæder mig til at se hvad du har lavet
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Ja det var en super hyggelig dag, glæder mig til næste gang. Godt stjernen kunne bruges, du må sige til hvis din datter ikke kan leve uden:)

    SvarSlet
  6. Dejligt I har hygget... og lavet fine ting ;0)
    stadig ærgelig over jeg ikke kunne være med denne gang... ses måske næste gang?

    SvarSlet
  7. Hej Iben. Nej desværre kan man ikke nå alt. Det ville ellers have været hyggeligt at se dig.

    Hej Merete. Ja det var lige så hyggeligt som sidst. Måske du kan d. 6.11 hvor sannepkunst lægger hus til og hvor vi vil hygge med juleting.

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Det høres kjempekoselg ut! Skulle gjerne ha vært med...!

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...