mandag den 3. oktober 2011

Mit krea-projekt fra i lørdags og endnu en give away-gevinst.

I lørdags var jeg jo til kreahygge hos LENE og fik syet en mobiltaske med plads til penge og kort. Jeg manglede at få syet hals-snoren for at kunne melde færdig, men det er blevet gjort nu. Faktisk synes jeg at den er blevet rigtig god og jeg skal bestemt sy flere. Mon ikke mine døtre og svigerdatter kunne tænke sig en også ? Jeg har tit tænkt på at det kunne være rart, at have både penge og mobil samlet, så jeg kunne slippe for at slæbe min taske med. Lene havde udtænkt løsningen.... skønt :-)


Den er syet af forskellige stoffer fra gemmerne. Noget er fra Frau Tulpe i Berlin og noget andet er fra Stof og stil og Rema 1000.


Forsiden.....


.....og bagsiden.


Indeni er der lavet et skillerum. Næste gang vil jeg stryge vliseline på, for at stive det lidt af. Faktisk har jeg tænkt, at man kunne videre-udvikle modellen og sætte lynlås i skillerummet for at have plads til mønter. Var det måske en ide Lene ?

Jeg nåede også at få klippet til en anden mobiltaske. Nemlig en ugle-model. Men den er kommet på "to-do"listen, for jeg har nemlig en opgave som hedder disco-dragt-syning...


Også har jeg været heldig igen i en GIVE AWAY :-)
Denne gang vandt jeg en valgfri illustration fra BRILLETINGS små kreative finurligheder.
Jane har jo en fantastisk "streg" som jeg længe har beundret og nu er jeg den lykkelige ejer af en rund ugle i glade farver. Lige nu pynter den på en lille hylde, men jeg tror at den skal i glas og ramme og pynte på legeværelset. 



Tusind tak for gevinsten, Jane.






2 kommentarer:

  1. Sikke en fin mobil taske.. JA det er da helt klart et fødselsdagsønske fra din svigerdatter :) og super god ide med lynlåsen, så man også kan have mønter med :)
    og ihh hvor er det bare et fint ugle billede.. :) Tillykke med det :)

    SvarSlet
  2. Hej Peppe. Tusind tak- vi ses i morgen :-)

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...