søndag den 30. oktober 2011

Inspirations dag i Fredericia.

Noget af min søndag er gået med at besøge Kreative dage i Fredericia. Allerede lidt i 10 stod jeg i messehallen sammen med en masse andre kreative piger. Jeg havde tænkt, at jeg ville komme når de åbnede, for så var der sikkert ikke så mange besøgende. Den ide havde alle de andre også fået :-)
Sikke meget der var at se på.... masser af stof, garn, perler, ting til smykkefremstilling, ting til glas arbejde og en masse andet.
Jeg fik købt noget af det sjove Zpagetti "garn" fra Tante grøn som jeg vil hækle en taske ud af.


Derud over fik jeg købt et par mønstre til syning. Først et fra Stof 2000 


Min yngste datter ønsker sig sådan en dragt og de er set her i byen til 1099,- kr. Nu laver vi den selv.


Dette mønster på punge i fire forskellige størrelser måtte jeg også have med hjem. Det er fra Bøgelund Patchwork.

Jeg skulle jo også forbi og hilse på Karens og Tinas stand. Jeg havde bestilt et navneskilt i bloggers corner og her hilste jeg også på Mia.



 Tidligere på året var jeg så heldig at vinde en af Mias give away, som var en header til min blog så det var rigtig sjovt at få sat ansigt på hende.

Jeg nåede også at høre Karens og Tinas foredrag om bloglands store muligheder. Jeg sad ved siden af en anden pige som ikke kendte noget til det at blogge eller om bloglands store inspirations univers. Mon ikke at hun bliver overrasket når hun finder ud af hvilken inspiration man kan finde her.

Efter en dejlig dag i hallerne gik turen tilbage mod Aalborg.


9 kommentarer:

  1. Skægt du har købt Zpaghetti garn. Det gjorde Lene og mig også i lørdags. Jeg startede på en kurv på vej hjem i bilen, og den var færdig i formiddags. Det går helt vildt hurtigt når først man hat "taget" på det:-)

    SvarSlet
  2. Er selv lige kommet hjem fra messen - dejlige ting du har fået indkøbt

    SvarSlet
  3. hej mette.. var der lørdag og kiggede også på det fede zpaghetti garn - men den lime grønne var udsolgt.. øv.. har lige kigget ved tanternes hjemmeside - den er der bare ik.. hm.. vil prøve at hækle en taske.. Må vist se efter det garn halløj et andet sted.. Godt du havde en dejlig dag..
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe. Ej hvor sjovt at I også faldt for dette garn. Er du allerede færdig med din kurv....vildt ;-) Jeg glæder mig til at komme igang med tasken....mon ikke at det bliver imorgen. Vi ses vel på søndag.

    Kh Mette

    Hej Design a la Camara. Jeg håber at du har en dejlig dag på messen ligesom jeg.

    Kh Mette

    Hej Iben. Ærgerligt at der ikke var lime grønt garn til dig. Mon ikke de får den i butikken så du også kan få hæklet en taske.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Ej hvor sjovt.. teenagerne her i huset har også lige fået en hjemmesyet "onepiece".. De er super glade for den, så gå du roligt igang med den... Hvis du har lyst til at kigge, ligger der billeder på min blog...

    SvarSlet
  6. Hej Canika. Der var de !!!... Jeg havde faktisk set dine flotte dragter tidligere og ville vise dem til min datter forleden. Jeg kunne bare ikke huske hvor i blogland det var. Så nu kan jeg vise hende dem :-) Takker....

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Ih det var så hyggeligt at møde dig !!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  8. Hej Mia. Selv tak- det er dejligt at få sat ansigt på de forskellige blognavne.

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Der var så mange fine ting på den messe..... jeg kunne bruge en større formue der :-)

    Du laver nogle super dejlige ting !

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...