tirsdag den 27. marts 2012

Dagens krea-projekt i Liberty.

Idag skal der tilbringes et par timer ved symaskinen.
Igår blev jeg færdig med mit lappetæppe, og nu er tiden kommet til lidt forårstøj til mig selv.
Så er det jo nemt og dejligt !... at åbne skabet, og hive overgemte sy-projekter frem fra sidste år.
Faktisk havde jeg glemt denne...ups ! og kom først i tanke om det, da jeg sad og kiggede på Shaukat´s hjemmeside over de lækre Liberty stoffer.


Mit projekt er nemt at gå til. Det er klippet ud og mønsterpapiret sidder stadig på, så det er bare at gå igang. Det er en sommer tunika, som jeg har syet et par gange før. Den er enkel og sød med små læg langs halskanten. En detalje, som jeg har set rundt omkring i butikkerne også. Jeg syer den i et af mine yndlingsprint, nemlig i lilla Capel.



Når denne er færdig, skal jeg kigge nærmere på Shaukat´s hjemmeside. Jeg drømmer nemlig om noget Liberty med gult i. Jeg er faldet for den gule Phoebe. Godt at jeg har fødselsdag i april, så kan det være, at nogen har lyst til at give mig et par meter af den....

Iøvrigt er det min sidste dag som sygemeldt. Nu er det 14 dage siden, at jeg var en tur på Frederikshavn sygehus og jeg er klar til at arbejde imorgen igen. De 14 dage er bare fløjet afsted, og alligevel synes jeg også, at det er lang tid siden at jeg blev opereret. Heldigvis bliver det en kort uge, for påskeferien kan skimtes i det fjerne. Når vi når til weekenden, har vi påskeferie. Det bliver bare dejligt...
Så håber jeg bare på lige så dejligt vejr, som vi har haft i de sidste dage.....

God dag til jer alle derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...