onsdag den 12. december 2012

Iphone-etuier i Kaffe Fassett og Liberty stoffer.

Der har efterhånden været vist rigtig mange flotte mobil-etuier/sleeves frem på kreative blogge.

Jeg har længe haft lyst til at krerere en stak, men der var lige andre ting som skulle igennem symaskinen først. Men nu er der en hel stak klar til at beskytte en flok Iphones.

Jeg har syet både i de flotte og farverige Kaffe Fassett stoffer og i lækre Liberty stoffer og de er alle quiltet, så de beskytter telefonen godt og blevet pimpet med kulørte elastikker og forskellige knapper.




Jeg elsker bare at sidde og sy sådan nogle små ting, det er bare så hyggeligt... Det er svært at vælge en favorit synes jeg...






I aften er der juleafslutning på syholdet. En af årets sjove aftener... tapas, rødvin, pakkespil, juleknas og hyggelige sy-piger.

13 kommentarer:

  1. rigtig god aften til sy-holdet! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var super hyggeligt :-)

      Kh Mette

      Slet
  2. Så fine .. har udset mig en favorit ... mangler bare en iphone ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete. De passer heldigvis også til mange andre mobiler :-)...

      Kh Mette

      Slet
  3. Hold da op hvor er du produktiv, super flotte farver. Tror da lige jeg skal prøve din model, så slipper jeg for kantebåndet som godt kan være lidt bøvlet. Hvor ligger du åbningen hvor du vender den ??

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona. Jeg har også bøvlet med en model med kantebånd. Jeg vender den i siden, i foret. Hvis du forstår hvad jeg mener.

      Kh Mette

      Slet
  4. Hvor er de fine- har tabt hjertet til et par stykker! ;)

    Julehilsner
    /Christina

    SvarSlet
  5. Hej Christina. Jeg har også et par favoritter af dem med farver på...

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Så er der fest og farver :o)
    god ide med etuier .. og måske særligt her ved juletide ? ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. å fine.
    Masse flotte farger.
    Den rosa og lilla er min favoritt:)
    Ha en strålende helg!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...