søndag den 27. januar 2013

En tur i Netto.

Jeg har længe været vild med By Nord´s lækre sengetøj med dyreprint. Jeg var bestemt ikke vild med prisen. 849,- kr pr sæt.... næh tak.

For et stykke tid siden havde Fakta en meget billigere udgave, men der var jeg desværre for langsom. Idag var heldet med mig. I Netto´s reklame havde jeg set de fine dyreprint og prisen tiltalte mig meget. Jeg er godt klar over, at kvaliteten ikke er den samme, men nu er jeg den glade ejer af to fine sæt til kun 139,. kr pr sæt. Så kan alle deltage og så kan det holde så længe det kan...

Manden bryder sig ikke om det, så han lukker øjnene har han sagt...






                                       Lige nu er det en tur i vaskemaskinen. Jeg håber at farverne hænger ved...
                                                       Forsat god søndag, vi er ved at lade op til håndbolden

16 kommentarer:

  1. Jeg synes det er rigtig fint, men så det desværre ikke i "vores" netto.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Den netto jeg plejer at handle i, har solgt det de sidste 10 dage (Mindst) min mor så på det en dag, og det er over en uge siden ...

      Mette: Det er bare SÅ fint ! Og manden skal vel sove under det, så han skal jo alligevel lukke øjnene (;
      Jeg var ved at overveje om man kunne lave viskestykkerne om til pyntepuder - Det gør jo ikke noget de er grove når de bare er pynt (:

      Slet
    2. Hej Bolette. Har de solgt det de sidste 10 dage, sikke noget for det er jo først i deres reklame i denne uge :-) Du kan sagtens sy puder af viskestykkerne.Det er der flere der gør og de bliver bare så flotte. Du kan evt sy en kulørt tittekant på. Nu sidder jeg helt og fortryder at jeg ikke købte et par viskestykker til puder :-)

      Kh Mette

      Slet
    3. Det har de nemlig, og det er noget fis hvis du spørger mig!
      Nårh ja, en kulørt kant ville virkelig være prikken over puden .. Mon jeg skal ha sendt en stikker til Netto, og se om de har flere (; Er selv forhindret af en brækket tå /:

      Med hilsen fra Bolette - uglenshule.blogspot.dk -

      Slet
    4. Send du hellere en stafet afsted, så du kan sy nogle lækre puder. Vis dem endelig frem på bloggen. God bedring med tåen.

      Kh Mette

      Slet
  2. Ja, jeg så det godt i går, og var også lige ved at tage derned i dag, men så tænkte jeg, at jeg jo egentlig har nok sengetøj:-) I stedet har jeg forleden købt ugleviskestykkerne, så jeg har lavet tasker af. Jeg har lige lavet et indlæg på bloggen, hvis du har lyst til at se dem.

    God søndag og god håndboldkamp, hvis du ser det:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har kigget på dine flotte ugletasker og hvor er de lækre. Desværre så jeg ingen ugler i min Netto. Jo jeg ser håndbold og det er bestemt ikke nogen god oplevelse... :-( ØV

      Kh Mette

      Slet
  3. jeg fik også købt et par sæt i Netto + nogle viskestykker ..
    har også et af de dyre sæt - og er super glad for det.
    Men kunne ikke stå for chancen til at få flere dyreprint - så nu er der købt ind - og også jeg håber farven hænger ved.
    :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at du nåede at få fingerne i et ekstra sæt. Farven er fin efter vask :-) Er de dyre sæt syet i bomulds satin eller en alm bomulds-kvalitet ?

      Kh Mette

      Slet
  4. Jamen de er da smarte de sæt - men nix - jeg skal IKKE ha de dyr på min seng. Det er bare ikke mig haha... Puder derimod kunne jeg godt finde på - har da set flere jeg kunne tænke mig..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Ha ha... Iben, du er lige som min mand så :-) Han siger at han lukker øjnene :-) Puder vil han (desværre) heller ikke have...

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Har også været afsted og shoppe idag. Tog de sidste to sæt med ekstra længde.

    SvarSlet
  7. Hej Lise. ja det gælder om at være hurtig. Det er vist ret populært.

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Mette jeg holder med din mand, jeg vil heller ikke lægge hovedet på det dyr ...sorry ;O)
    Håndbold vil jeg slet ikke kommenterer, min mand sidder med sørgebind på ;O) og jeg er helt stille, så jeg ikke siger noget forkert ;O)

    Mona

    SvarSlet
  9. Nå Mona, du er heller ikke til dyr :-) Ja håndbolden har jeg helt fortrængt... Jeg har heldigvis været på kursus idag, så den oplevelse er helt ude af mit system.

    Kh Mette

    SvarSlet
  10. De var du jammen heldig.
    Kjempefint!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...