lørdag den 1. januar 2011

Første dag i et helt nyt år.

Det er en lidt stille dag idag. Vi kom hjem fra en rigtig hyggelig aften kl 4 i nat. Nytårsmenuen var rigtig lækker og der var gode vine dertil. Hjemmebagt kransekage og boblevand kl 24 og derefter irish coffee.
Dagen idag er tilbragt bag symaskinen. Endnu et par puder har set dagens lys på årets første dag. Jeg havde nogle trekanter liggende- klippet i Liberty (hvad ellers ?).....de blev fixet på kryds og tværs og vupti... to nye puder.



Nu trænger vi vist ikke til flere puder i år.



Jeg har også lavet to små bolde i noget af det stof som jeg købte hos Frau Tulpe da vi var i Berlin i efterårsferien. Jeg har puttet en bjælde ind i dem så de bliver lidt sjovere at lege med. Jeg skal bruge dem til gave. Jeg kender nogle som venter en datter midt i januar.


Ha en dejlig 1. januar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...