søndag den 9. januar 2011

Forår kom frit frem.

Her er der tøvejr. Sneen er næsten smeltet og det der er tilbage er kedeligt og gråt. Jeg trænger til forår og lysere dage. Jeg ved godt at det er for tidligt at have det sådan. Vi er kun i starten af januar og vi kan få masser af frost og sne endnu. Alligevel længes jeg efter sol og varme, stumpebukser og bare tæer. Jeg trænger til ny inspiration på krea fronten. Glæder mig til Stof og stil's forårskatalog som heldigvis snart kommer. Jeg har lyst til at sy i lyse og glade sommerstoffer. Planlægge foråret og sommerens garderobe så der er lidt nyt at tage på til min datters konfirmation i maj og til årets sommerferie som også er på planlægnings niveau.


Ha en dejlig søndag derude.

1 kommentar:

  1. Jeg kan sagtens følge dig - der sker altså et eller andet når sneen smelter og temperaturen sniger sig over frysepunktet ;0)
    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...