lørdag den 15. januar 2011

Et strejf af forår.

Jeg har været forbi den lokale Stof og stil idag. Ikke fordi jeg manglede noget bestemt men mere fordi jeg ved at de begynder at lægge nye forårs varer på hylderne efterhånden som de kommer hjem til butikken.
Og ganske rigtigt....der lå lidt som fangede mit øje. Jeg trænger bestemt til en ny tunika i lidt nye farver. Lys creme bundfarve og med lilla og svag lysegrøn i blomsten. Skønt... I mine gemmer fandt jeg lidt ensfarvet grøn viscose jersey til en t-shirt som jeg kan have inden under indtil vejret bliver lidt lunere.




Det har iøvrigt været en lang dag idag. Vi stod op kl 4.30 for vi havde lovet vores datter at køre hende og kæresten i lufthavnen. De skal på ferie i Thailand i tre uger. Dejligt for dem. Siden hun blev student i sommer har hun knoklet for at tjene penge til drømmerejsen og nu er de taget afsted. Når de kommer hjem venter studiestart og skolelivet igen. Hun begynder på pædagogstudiet i Hjørring.
Men det er nu underligt at ens 19 årige datter er rejst om på den anden side af jorden - uden hendes mor :-)

Ha en dejlig lørdag.

1 kommentar:

  1. Lækkert stof! Glæder mig til at se resultatet.
    Og godt, at det ikke er min datter! Puha, mine piger får ikke lov til at komme hjemmefra uden mig, før de er... skal vi sige 35?
    Det må være rimeligt ;)
    Sagt med andre ord: Jeg kan godt følge din 'bekymring', men samtidig glæde over, at hun endelig kan komme afsted, som hun længe har arbejdet for.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...