søndag den 19. februar 2012

En herlig fødselsdags-søndag, vinterferie og snart krea-dag i Århus.

Sikke en herlig søndag vi har haft. Manden i huset fyldte år og han havde fra dagens begyndelse sørget for solskin. I eftermiddag har vi haft besøg af familien til fødselsdags-hygge med hjemmebagte fastelavnsboller.

 

Sikke lækre fastelavnsboller siger jeg bare. Med rigelig guf til sidebenene.... Aldrig har jeg brugt så meget smør til en bageopskrift og til fyldet som bestod af lige dele marcipan, smør og sukker. Fy føj.
Godt at det kun er fastelavn een gang om året !!...

Nu kan vinterferien skimtes i det fjerne. Vi har ferie onsdag, torsdag og fredag. Det bliver bare dejligt.
Vi skal videre i vores køkken-projekt. Vi har aftaler med HTH og Invita og jeg glæder mig til at se deres bud på mit nye køkken. Derud over skal jeg lige en tur i Stof og stil og Stof 2000 for at snuse igen. Jeg var en tur i Aalborg igår for at se lidt på forårsmoden. Jeg har altså utrolig svært ved at betale 699,- eller mere for en tunika fra fx. Masai, når jeg kan lure modellen lidt af og gå hjem og sy den selv (eller noget der ligner). Jeg kommer jo rigtig langt for pengene, når jeg handler stof. Kald mig bare nærig....

Vinterferien slutter af på bedste vis. Jeg deltager nemlig i Krea-dagen i Århus, sammen med en masse andre kreative bloggere. Det bliver skønt at hilse på en masse nye piger, samt gense "gamle". Jeg glæder mig til masser af inspiration, snakken og hygge. Det er jo altid dejligt at være sammen med andre som deler samme interesse.


God søndag aften.

8 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig osse helt vildt.
    Iøvrigt ser dine fastelavnsboller bare helt vildt gode ud. Har du bagt dem efter Blomsterbergs opskrift, den er nemlig med masser af smør. Men så utrolig gode. Hmm, kan man spise fastelavnsboller i denne uge også??!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej opskriften er ikke Blomsterbergs, det var bare en jeg fandt på nettet. Jeg mener jo at man kan spise fastelavnsboller hele året...faktisk. Vi ses lørdag.

      Kh Mette

      Slet
  2. Lækre "boller" ...
    Vi har en uges brugt ferie til salg hvis du skulle få brug for mere ;0)...
    Her har 2 af ungerne haft ferie uge 7 og ældste først uge 8 ... så har heldigvis lige et par dage mere sidst på ugen igen ;0)
    Go' fornøjelse med køkkenplanerne - det er spændende.
    Krea-dag ... hmmm det er vist gået min næse forbi ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da ærgerligt at du ikke har set indbydelsen til "krea-dagen". Det er Laralil der arrangere. Det er jo længe siden at vi sidst har set hinanden. Skønt at sprede ferien over to uger - smart.

      Kh Mette

      Slet
  3. Uhmmm, de ser bare lækre ud - vi takker for det dejlige solskinsvejr :o)Glæder mig til at se dig på lørdag. God ferie.
    Knus Kat

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er skønt med ferie forude. Ja vi ses lørdag og jeg glæder mig til en hyggelig køretur og kreadag.

      Kh Mette

      Slet
  4. Det lyder som ren hygge!

    Tak for kigget!
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare super hyggeligt. Jeg kigger forbi din give away.

      Kh Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...