søndag den 26. februar 2012

Fantastiskweekend.dk

En fantastisk og travl weekend er ved at være ovre.
Lørdag deltog jeg i Krea-dagen i Århus som Laralil stod for. Det var en hyggelig dag med masser af nye bekendtskaber og inspiration. Det er dejligt at være sammen med andre, som deler samme interesse. Der blev strikket, hæklet, malet, syet, hygget og snakket. Dagen bød på kage i massevis, og pakkespil med medbragte gaver. Jeg var heldig at vinde noget retrostof til min samling.
Frk Turkis havde lavet gaver til os alle. Sikke et overskud.... tusind tak.




Forleden var jeg så heldig at vinde en give away hos Fru Flittig og tilfældigvis skulle hun også til Krea-dag, så jeg fik min gevinst og fik hilst på Anne. En hel kasse fuld af hjemmelavede lækkerier...


Lækre marmelader, chutney, urtesalt og saft. Lys, nødder og masser af retrostoffer, som jeg desværre ikke har fået taget billed af. Tusind tusind tak Anne. Nu skal vi rigtig smovse...

På Krea-dagen mødte jeg blandt andet hende her. Hun viste os lidt om QR-koder og har været så sød at lave en DIY på hendes blog, så nu har jeg fået min egen kode som du kan scanne. Det er virkelig sjovt synes jeg. Sådan her ser den ud.

Søndag er tilbragt i Aabybro hallen, hvor Mille og hendes danseveninder skulle træne formationer til årets DM. Forældrene var inviteret med, for der skulle lige klippes og syes 29 disco dragter.
Vi er kommet rigtig godt fra start, men der er rigtig meget syarbejde endnu og de bliver super flotte.
Pigerne har jo en bronce medalje fra sidste år, som de skal forsvare til juni. Det bliver spændende...

Det har været nogle hyggelige dage, men nu trænger jeg vist til weekend !..

God søndag aften.






12 kommentarer:

  1. Hej Mette

    Tak for sidste.

    Det var da hurtigt du fik lavet en QR code, må det vidst forbi den DIY, og selv få lavet en.

    Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla. Da jeg så at der allerede var lavet en DIY, så måtte jeg jo prøve...

      Kh Mette

      Slet
  2. Tusind tak for en dejlig dag. Nyder altid dit samvær.
    Og du er altid så MEGA hurtig! Vil osse ha' såen en dims der....
    Vi ses!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene. Selv tak, det var jo en hyggelig dag som altid. Tak for køreturen. Du skal da ha´sådan en dims....

      Kh Mette

      Slet
  3. Tusind Tak for sidst - det var en fornøjelse.
    Mvh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina. Selv tak, det var smadder hyggeligt.

      Kh Mette

      Slet
  4. lyder som en hyggelig dag ... må finde tid næste gang ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete. Det var en rigtig hyggelig dag og du må med næste gang. Det er længe siden, at vi sidst har set dig.

      Kh Mette

      Slet
  5. Hej Mette! Tak for igår... Glæder mig allerede til næste gang (0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sanne. Selv tak. Det var godt at Clara er tilfreds med dragten. Hvad skal vi sy næste gang ?... :-D

      Kh Mette

      Slet
  6. Tak for en rigtig dejlig dag i herligt selskab :)
    Kh Line

    SvarSlet
  7. Tak for en dejlig dag - det var hyggeligt at møde jer! Godt, at du kunne bruge den lille DIY :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...