mandag den 13. februar 2012

Flere penalhuse/syboxe på vej.

Det er efterhånden længe siden at jeg "stor-producerede" penalhuse/syboxe. De er super anvendelige som både penalhus, til sygrej, mit hækletøj ,som kosmetikpung-endda med plads til tandbørsten og til alt muligt andet. Derfor har jeg idag været igang med saksen og volumen vliesen, så nu er det bare at køre derudaf på symaskinen. Jeg har blandt andet klippet nogle stykker i disse lækre stoffer.


Jeg glæder mig til at få dem syet- måske allerede imorgen.
Her kan du se en del af dem jeg tidligere har lavet...


Hvis du mangler et nyt penalhus, er jeg frisk på en bytte handel eller salg.

God mandag aften.

5 kommentarer:

  1. Wauw nogle flotte stoffer, er vild med elefantstofferne.

    Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene. Blafre-elefanterne er bare så fine og i superlækker kvalitet. De findes jo også i røde, men dem har jeg desværre ikke nogle af.

      Kh Mette

      Slet
  2. Uha hvor er de fine. Flotte stoffer du har gang i :)

    SvarSlet
  3. Det er godt nok nogle lækre stykker stof du har. Jeg er med på en bytter, da jeg rigtig godt kunne tænke mig sådan et penalhus. Men hvad skal vi bytte med?? Er du intresseret i noget glas??
    God weekend
    Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kan sagtens finde ud af en bytter. Jeg er helt vild med dit glas. Jeg skriver på din blog.

      Kh Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...