lørdag den 20. juli 2013

Før og efter...

Jeg hygger mig med at afprøve broder-enheden på min symaskine og længe har jeg tænkt på at lave en ny pose til mine klemmer. Indtil nu har de boet i en ganske almindelig frysepose, som der efterhånden var blevet nogle huller i.

Nu er klemmerne flyttet over i en fin pose med skrift og Graziela-hjerter...


                                                                             FØR...


                                                                          OG EFTER...



                                                               God sommer weekend til alle.

4 kommentarer:

  1. De klemmer er da vist flyttet på luksus hotel ;O)
    God weekend til dig og god arbejdslyst på mandag.

    Mona

    SvarSlet
  2. Det kan da vist ikke kaldes luksus at de har fået nyt hjem :-) Super fin pose :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en opgradering af klemmeposen flot arbejde

    SvarSlet
  4. Hej Mette.
    Det er da bare luksus, utrolig flot. Er lidt misundelig på din maskine, for den kan nogle lækre ting (er dog også UTROLIG glad for min egen;-))
    Håber du har nydt den sidste dag af ferie, lyder hyggeligt med alle turene i jeres hood - i det skønne nordjylland.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...