onsdag den 22. august 2012

Friske neon farver fra BettyP.

Jeg er hoppet med på neon bølgen og har bestilt lidt forskelligt bånd og nogle knapper hos BettyP.
Fine fine varer og lynhurtig levering. Skønt...

Jeg har nogle ideer med noget sort jersey, med en lille neon tittekant og nogle små knapper.
Nu må vi se hvornår ideerne bliver ført ud i virkeligheden, for imorgen går turen også ud til Stof og stil efter deres nye efterårs-katalog. Spændende om der er nogle ideer som frister...



                                                                            Ha´en dejlig aften.

4 kommentarer:

  1. Det lyder godt med sort jersey til neopnfarverne.. Har faktisk også tænkt på noget i jersey til Liva med farvekombinationen sort og neonkoral, men er ikke kommet så langt, så glæder mig til at se, hvad du finder på. Har kun én gang fået varer fra Betty P, men blev helt glad, for det gik både hurtigt og indpakningen var superfin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria. Ja det er rigtigt, at det var lækkert pakket. Jeg synes, at det er super smart med et lille neon twist her til efteråret. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet med neon.

      Kh Mette

      Slet
  2. BettyP har rigtig mange skønne ting i butikken, vi får vel at se, hvad du bruger dine neon-indkøb til?
    Jeg har også en tur til Stof&Stil på programmet i morgen

    SvarSlet
  3. Hej Lone. Ja hun har bare mange lækkerier. God tur til Stof og stil. Jeg kan se at vi bruger den samme butik i City syd.

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...