torsdag den 23. august 2012

Hygge læsning...

Så fik jeg hentet Stof og stil´s nye efterårs/vinter kataloger, så nu skal der læses og hygges med planlægning af fremtidige sy-projekter.

Selv om jeg altid bedst kan lide forårs katalogerne med lyse og lette stoffer, så er der faktisk rigtig mange fine og lækre stoffer, som jeg godt kunne fristes til at sy af.

Jeg prøver altid at lægge lidt planer for, hvad jeg mangler og hvad garderoben skal indeholde og køber stoffer som passer sammen og som kan kombineres på flere måder.

Idag kom der også lidt lækkerier med i vognen, men jeg har et par ting jeg skal have syet først, inden jeg klipper i de nye ting.



                                                                                   God dag derude....

2 kommentarer:

  1. Jeg har lige kigget lidt i katalogerne på nettet og synes de ser lovende ud. Det er en god ide med lidt planlægning af indkøb - det er noget jeg gerne vil blive bedre til!

    Kh Gitte

    SvarSlet
  2. De ser spændene ud ;)
    Tak for tippet.

    Yt

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...