fredag den 31. august 2012

Jeg har vundet...

Idag kom posten med en pakke til mig. Jeg har været så heldig, at vinde en lækker give away hos Jette med bloggen  Lebahn-Unika.

Den flotteste bog : The Liberty book of home sewing. Det er den perfekte bog for mig, som jo netop elsker Liberty stofferne og syer mange ting af stoffet.

Den er fyldt med de flotteste billeder og jeg glæder mig til at kigge nærmere i den og sy nogle af de mange lækre ideer der er deri.


                                             Den er fyldt med flotte billeder og sy vejledning.







Og se lige hvor lækkert bogen var pakket ind. I det fineste stykke vintage stof i lige min ynglingsfarve gul.



Tusind tusind tak for bogen kære Jette. Jeg er så glad for den og vil få rigtig meget glæde af den.

11 kommentarer:

  1. Tillykke med din flotte Give Away, den er da lige dig(0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ja det er det nemlig..... :-)

      Kh Mette

      Slet
  2. Det gule stof er vidst ikke vintage men fra panduros 2012 kollektion... Der har jeg i hvert fald købt det :P

    Og tillykke med den fiiiine gevinst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Alice. Takker og nå ...øv... der står vintage på det, men fint er det ihvertfald. Jeg elsker gul :-)

      Kh Mette

      Slet
    2. Det kan være Panduros er et genoptryk?

      Slet
  3. Svar
    1. Hej Katrine. Det kan jeg godt forstå :-) Den er så flot...

      Kh Mette

      Slet
  4. Fed gave og hvis ikke du sku' ha' den så ved jeg virkelig ikke hvem ;0)
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete. Jeps, fed gave og perfekt til mig :-)

      Kh Mette

      Slet
  5. Det må da vist siges at være det perfekte match :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...