tirsdag den 21. august 2012

Køkken forandring.

Nu sker der virkelig noget på køkkenfronten.
De sidste 10-14 dage har vi boet lidt rodet, pga nedrevet køkken, besøg af elektriker, vvs og flisemand.

Vi har levet med et nødkøkken og en grill på terressen, en micro og en mini ovn i stuen, men vi har fået mad på bordet hver dag :-) Vi har været rigtig glad for, at vejret har været skønt, og har levet rigtig meget på terressen.

Lidt over kl 7 idag, kom vores HTH-mand og startede på opsætning af vores nye køkken.
Det er gået rigtig godt og han er kommet længere end først beregnet, for det kører bare uden drillerier.

Kl 7 i morges så mit køkken sådan ud...






Nu her kl 16 ser det helt anderledes ud. Vi kan begynde at se hvordan det nye tager sig ud og det er bare rigtig fedt :-)

Specielt bordpladen var jeg meget spændt på, for den er bestilt ud fra et stykke på 30 x 40 cm. Jeg faldt med det samme for den, men manden var mere skeptisk. Den ligner en beton plade med de forskelligheder og ridser som er deri. Super flot synes jeg og jeg er bestemt ikke blevet skuffet nu hvor jeg har set den i fuld størrelse.








Det bliver så dejligt, når det bliver helt færdig. Selv om at tingene fungere fint i rodet, så glæder jeg mig til at kan få gjort ordenligt rent. Der er støv og snavs overalt, selv om vi dagligt støvsuger og vasker gulve. Engang midt i næste uge skulle vi gerne være tæt på færdig.
Det bliver så fedt :-)


13 kommentarer:

  1. Åh, det ser spændende ud. Glæder mig til, at se det færdige resultat! ;)

    Sensommer hilsner
    /Christina

    SvarSlet
  2. Når bare enden er god ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Det bliver spændende og se det færdige resultat ;O)

    Mona

    SvarSlet
  4. Det glæder jeg mig til at se:-) pøj pøj med de næste ting, som skal opsættes:-)

    SvarSlet
  5. Du bliver lykkelig for karussellen i hjørneskabet det lover jeg dig :o)

    SvarSlet
  6. Vi glæder os til at se når i når målet

    SvarSlet
  7. Det tegner da rigtig godt og nu kan i se målet.

    Fedt med helt nyt køkken.

    SvarSlet
  8. Hejsa alle. Endnu en dag er gået og køkkenet er næsten færdig. Det er så lækkert. Nu kommer gulvmanden og flisemanden,. Det blir spændende...

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Hvor bliver det bare fantastisk for jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi. Det bliver bare så fint :-)...

      Kh Mette

      Slet
  10. Ej, hvor er jeg misundelig! Drømmer nemlig om nyt køkken ;)

    SvarSlet
  11. Hej Pia. Denne beslutning om nyt køkken har også været undervejs i nok 2-3 år. Men det bliver super dejligt. Kan godt forstå at du drømmer...

    Kh Mette

    SvarSlet
  12. Spændende, forandring fryder :-)
    /Tine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...