torsdag den 9. august 2012

Kaffe Fassett stoffer.

Forleden fik jeg en mail fra Patchwork-gaarden med gode tilbud på Kaffe Fassett stoffer.
Farverne og mønsterne er bare så flotte, at jeg bare var nødt til at bestille lidt forskelligt. Pakken kom lynhurtigt, og jeg blev bestemt ikke skuffet over indholdet. Det er bare så flotte stoffer.

Jeg har ikke de store planer med det lige nu, men mon ikke der snart kommer nogle ideer.









                             Ha´en dejlig dag. Sommeren er vendt tilbage her i nordjylland og vi nyder det :-)

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nemlig, Helle. Det er fantastiske mønstre og farver.

      Kh Mette

      Slet
  2. Ja fantastisk stof! Jeg har også lige modtaget en sending derfra ;-)
    Iøvrigt så virker dit link til din giveaway på forsiden ikke...
    Måske du ku ha lyst til at følge min blog og deltage i en lækker giveaway? http://lebahn-unika.blogspot.dk/2012/08/og-nu-et-lille-extranummer.html
    vh Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette. Uhh... jeg glæder mig til at se hvad du får syet af dit stof. Jeg kigger forbi dig og din blog... Mit link ?? Hva hulen... nu er det fixet, så kom endelig og deltag og takker for hint :-)

      Kh Mette

      Slet
  3. smukke mønstre er det ... gemmer lige www for den skal da lige kigges nærmere på ... bare ikke nu ;-)

    SvarSlet
  4. De er bare så flotte de stoffer.

    SvarSlet
  5. Kaffe fassett laver bare de flotteset stoffer og i vilde farver, hvem er ikke forelsket i dem... smukke smukke stoffer du har valgt dig...

    SvarSlet
  6. wauw wauw og wauw ...
    tror jeg må forbi patchwork-gården ...
    åhber ikke der er udsolgt ..
    knus♥

    SvarSlet
  7. Sikke lækre stoffer du har fået indkøbt ;0

    SvarSlet
  8. Ohhh nogle lækre stoffer. Men jeg har vist rigeligt nu og har lige besluttet at jeg venter med at købe mere i noget tid (mon jeg kan holde det?). Fnis. Ha en rigtig god lørdag aften. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...