mandag den 6. august 2012

Mille´s nederdel.

Mille´s anstrengelser bag symaskinen igår endte med en meget fin nederdel. Hun er mere end tilfreds og glæder sig allerede til, at få den på imorgen aften til mormors fødselsdag.

Næste sy projekt er allerede udtænkt, for nu skal der syes en sort t-shirts med en lille lomme i militærstof. Jo...det er ikke ideer den unge dame mangler.

Jeg er faktisk ret imponeret over hendes syning. Sømmene er lige og hun kører symaskinen som om hun har siddet bagved den i timevis. Jeg tror da ellers ikke, at hun har syet siden 4. klasse og det er alligevel nogle år siden. På mandag starter hun i 9. klasse. Hvor søren blev alle de år lige af...

Her får I lige et par billeder af kreationen...




Nederdelen er syet som et rør og med en løs linning hvori der er elastik. En rigtig fin begynder-ting...

Hvis du vil se lidt flere billeder, kan du besøge Mille´s blog Hvert sekund tæller.

                                                       Ha en dejlig regnfuld mandag.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt når projekterne lykkes !
    og talentfuld er hun.
    Tillykke til hende :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Den er flot. Det har hun gjort godt. Jeg glæder mig til at se den kommende t-shirt. :-)

    SvarSlet
  3. Hvor blev den go - en succes må man sige.. ;0) Tror det er meget IN med de lange - min datter er nemlig osse igang med at sy en lang i sort og i jersy stof, hedder det vist..
    KH Iben

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...