lørdag den 18. august 2012

Udtrækning af vinderne...

Så er vinderne af min GIVE AWAY fundet.

Allerførst tusind tusind tak fordi så mange ville lege med i min give away, i anledningen af, at bloggen rundede 200 faste læsere og rigtig hjertelig velkommen til jer alle, nye som gamle læsere. Der er rigtig mange, for mig, nye bloggere som har deltaget og jeg vil besøge jer alle snarest.




Det blev til 85 kommentarer, 276 lodder og over 60 nye læsere. Hvor er det vildt... :-)

Vinderen af elefant pusleboxen i valgfri farve blev lod nr 209 og det er hende her.



Vinderen af mobilpungen i Amy Butler stof blev lod nr 133 og det er hende her.



Tillykke til de heldige vindere. Vil I sende mig en mail med jeres adresser så præmierne kan komme afsted med posten.

mette1530@gmail.com


3 kommentarer:

  1. Jubii, dejligt at vinde en super fed give away :)

    SvarSlet
  2. Juhuu, hvor er jeg bare glad! Skal straks maile til dig :-)
    Kh Bodil

    SvarSlet
  3. Tillykke til jer begge. Gevinsterne er på vej...

    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...